Linijo dišav Musgo Real je leta 1936 predstavila luksuzna blagovna znamka Claus Porto, del podjetja Ach. Brito. Podjetje Claus Porto je v svoji liniji izdalo še druge dišave, «zelena» kolekcija Classic — prva in najbolj priljubljena — pa je bila moškim tako všeč, da je matična blagovna znamka Ach. Brito jo je ponovila pod svojo blagovno znamko, pri čemer je nekoliko poenostavila in pocenila proizvodnjo. Musgo by Ach. Brito je cenovno ugodnejša različica klasične «zelene» kolekcije Musgo, ki so jo nekoč prodajali v Rusiji, nato pa je izginila.
To milo se od istoimenskega mila Claus Porto razlikuje po preprostejši formuli in nižji ceni. Vonj je podoben luksuznemu izvirniku: Musgo v prevodu pomeni «mah», ta kolekcija pa ima umirjen, aristokratski vonj. Združuje note vetiverja, hladnega evkaliptusa in mahovnatega pačulija. Lišaj Evernia daje poseben, toplo suh vonj, po katerem je celotna kolekcija dobila ime.
Ach. Brito Musgo temelji na glicerinu in kokosovem olju. Oblikuje bogato peno, ki nežno odstrani nečistoče in kožo napolni z vlago.
Milo je izdelano s sedemstopenjsko tehnologijo mletja, zato je varčno za uporabo in obstojno ter se ne utekočini. Dišava musgo iz Ach. Brito je obstojen, vendar nevsiljiv in se prijetno obdrži na koži.