FAQ
Dostava in plačilo
Ni minimalnega zneska naročila, ki ga lahko prevzamete v trgovini Koper.
Da bi preklicali naročilo, ki še ni bilo odposlano:
-
Pojdite na Seznam vaših naročil, Izberite želeno naročilo in kliknite na gumb "Podrobnosti naročila",
-
Na strani z detajli naročila kliknite na gumb "Prekliči naročilo".
Če je naročilo že bilo odposlano, ga ni mogoče preklicati, vendar ga lahko vrnete. V tem primeru nam pišite na hello@nebrito.ru.
Plačila obdeluje največji mednarodni plačilni servis Stripe. Vsa plačila so zaščitena in popolnoma varna, saj se podatki prenašajo prek zaščitenih bančnih omrežij z najvišjo stopnjo zanesljivosti. Banka vaših podatkov o kartici ne posreduje nam ali drugim tretjim osebam. Vaši osebni podatki (ime, naslov, telefon, e-poštni naslov, številka kreditne kartice) so zaupni in ne bodo razkriti. Podatki o vaši bančni kartici se prenašajo le v šifrirani obliki in se ne shranijo na našem spletnem strežniku.
Ste prejeli darilni bon Nebrito? Čestitamo!
Tukaj je, kako ga lahko uporabite:
-
Vsak darilni bon ima svojo unikatno kodo. Če želite uporabiti darilni bon, vnesite to kodo v košarici pri zaključku naročila v polje "Koda za popust".
-
Darilni bon lahko uporabite za plačilo vašega nakupa v fizični trgovini v Kopru ali na spletu na spletni strani Nebrito.si.
-
Darilni bon se ne razdeli na več nakupov, uporabiti ga je mogoče le v celotnem znesku. Če vrednost darilnega bona ne zadošča za celotno plačilo nakupa, lahko razliko poravnate na običajen način: z gotovino ob prevzemu ali s kartico prek spleta
-
Darilni bon lahko uporabite za plačilo izdelkov in dostave. Ni ga mogoče vrniti ali zamenjati za denar.
-
Darilni bon velja eno leto od datuma izdaje, ki je naveden na bonu.
-
Darilni bon ni vezan na ime in ga lahko prenesete na drugo osebo, vendar je za enkratno uporabo.
V primeru kakršnih koli težav ali vprašanj nas kontaktirajte
O trgovini
Veselimo se vašega obiska!
Če ste pozabili geslo, pojdite v razdelek za obnovitev gesla in vnesite e-poštni naslov, na katerega je registriran vaš račun. Na vaš e-poštni naslov boste prejeli sporočilo z nadaljnjimi navodili.
Za spremembo gesla pojdite v razdelek Nastavitve osebnega računa in nastavite novo geslo.
Vsi izdelki, ki jih lahko dodate v košarico, so na zalogi v našem skladišču. Ni vam treba čakati na dodatna potrdila z naše strani.
Dodajte v košarico vse izdelke, ki jih želite kupiti. To naredite tako, da pri vsakem želenem izdelku kliknete gumb "v košarico".
Ko končate z izbiranjem izdelkov, kliknite ikono "košarica" v zgornjem desnem kotu spletne strani. Pojdite v košarico, uredite količino ali odstranite nepotrebne artikle. Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v posebno polje "promokoda". Če ste zadovoljni z izborom in količino izdelkov, kliknite "Nadaljuj na blagajno".
Na strani "Zaključek naročila" natančno izpolnite vsa polja.
Ne pozabite klikniti gumba "Zaključi naročilo" – le tako bomo naročilo prejeli.
Po zaključku naročila se bo odprla stran za plačilo. Vnesite podatke svoje kartice in pritisnite "Plačaj".
Sedaj začnemo delovati mi. V roku 10 minut bo vaše naročilo predano v pripravo in poslano najpozneje v 48 urah. Na vaš elektronski naslov bomo poslali sledilno številko za spremljanje pošiljke.