Osebni prevzem in dostava
Standardna dostava na dom 1-3 dni
Nebrito.si omogoča dostavo blaga po klasični pošti preko pogodbenih partnerjev (Pošta Slovenije ali GLS). Vsaj 95 % izdelkov, naročenih do 12. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.
- Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in GLS
- Cena standardne dostave na dom je 5,5 €
- Ob nakupu nad 65€ je poštnina brezplačna
- Ob nakupu do 30€ сena dostave je 6,5 €
- Provizija za plačilo ob dostavi 2 € .
- Vaše naročilo bomo odposlali naslednji delovni dan po oddaji. Vsi izdelki so na zalogi v našem skladišču v Kopru (Slovenija)
- Po pošiljanju paketa boste prejeli številko za sledenje
- Paket bo dostavljen v roku 1-3 delovnih dni od odpreme. Pošta Slovenije večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.
- Zaradi razlogov na strani dostavnih služb, na katere nimamo vpliva, je možna zamuda pri dostavi.
Osebni prevzem
Brezplačen osebni prevzem je možen v naši trgovini: Čevljarska ulica 8, Koper (zemljevid)
Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko
Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na hello@nebrito.si.
Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.
Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenija. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.
Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.
Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na hello@nebrito.si. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.
Vračilo izdelka
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko pošljete po e-pošti na hello@nebrito.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.