Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Nebrito.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS.
S spletno trgovino Nebrito na naslednjem spletnem mestu: Nebrito.si, upravlja podjetje Aleksandr Lepeshkin s.p., matična št.: 8687188000; ID za DDV SI21179379, Čevljarska ulica 8, 6000 Koper, hello@nebrito.si, v nadaljevanju “ponudnik”.
Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine Nebrito.si, pravice kupcev in uporabnikov ter razmerje med ponudnikom in kupcem. Kupec je vsaka oseba, ki ima preko Nebrito.si (v nadaljevanju “spletna stran Nebrito”) s ponudnikom sklenjen veljaven dogovor za nakup blaga ponudnika. Uporabnik je vsaka oseba, ki uporablja in obišče spletno stran spletna Nebrito.
Ti splošni pogoji poslovanja so del pogodbenih dogovorov med ponudnikom in kupcem v zvezi z nakupom blaga preko spletne strani Nebrito. Uporabnik ima možnost, da si te splošne pogoje kadarkoli med uporabo spletne strani Nebrito natisne oziroma shrani in se z njimi seznani pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe.
Pred nakupom preko spletne strani Nebrito, prosimo, preberite te splošne pogoje poslovanja.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je seznanjen s politiko zasebnosti.
Ponudnik in uporabnik oziroma kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata elektronska sporočila kot veljavno pisno komunikacijo med strankama.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami, ter podatki o načinu plačila in dobavi veljajo v trenutku oddaje naročila. Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Do trenutka zaključka in oddaje naročila lahko vaše naročilo po potrebi popravite, dopolnite ali spremenite oziroma lahko izdelke v košarici odstranite (gumb “Izbrisati”) ali dodate druge izdelke. V košarici lahko spreminjate tudi količino izdelkov. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na hello@nebrito.si.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:
-
podatki o identiteti ponudnika (ime in sedež ponudnika ter matična in davčna številki);
-
kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, ipd.);
-
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine na spletni strani Nebrito, vključno s poprodajnimi storitvami in morebitnimi garancijami;
-
informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine na spletni strani Nebrito;
-
način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
-
jasno in nedvoumno določene cene, ki že vključujejo davke in druge dajatve, razen stroškov prevoza oziroma dostave, ki so na jasen in razumljiv način opredeljeni posebej.
-
informacije o načinu plačila;
-
podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine spletne strani Nebrito;
-
informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
-
informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo kupca stane; • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike s kupci.
PONUDBA IZDELKOV
Ponudba izdelkov v spletni trgovini na spletni strani Nebrito se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravi, ponudnik prosi, da ga uporabnik o napakah obvesti preko elektronske pošte, objavljene na spletni strani.
NAROČILO
i. Pogodbo o nakupu z nami uporabnik lahko skleni na daljavo prek spletne trgovine ali osebno v fizični trgovini Nebrito (Cevljarska ulica 8, 6000 Koper).
ii. V primeru sklenitve pogodbe o nakupu na daljavo, bo naročilo, ki je oddano prek obrazca na spletni strani, veljalo kot osnutek pogodbe o nakupu. Po prejemu naročila ponudnik preveri, ali je naročen izdelek na zalogi in o tem obvesti uporabnika z elektronskim sporočilom. Če ponudnik naročenega izdelka nima na zalogi, o tem obvesti uporabnika z elektronskim sporočilom in mu nemudoma vrne morebiti prejeto kupnino za naročeni izdelek. Pogodba o nakupu je sklenjena z potrditvijo osnutka in odpošiljanjem naročenega blaga s strani ponudnika. O pošiljanju blaga ponudnik bo obvestil kupca po elektronski pošti.
iii. Blago je dobavljeno zgolj v količinah, ki so primerne za gospodinjsko uporabo. V posebnih primerih (še posebej v primeru popustov ali razprodaj), si ponudnik pridrži pravico do določitve največje količine, ki jo lahko dobavimo.
iv. Naročilo je v spletni trgovini poslano s pritiskom na gumb “Oddaj naročilo”. Vsebina pogojev poslovanja skupaj s podatki o naročilu je shranjena v elektronski obliki na strežniku na sedežu ponudnika. Na zahtevo kupca le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. V primeru, da v naročilo vnesete napačne podatke, imate možnost popravka. Zahteva se lahko poda na e naslov hello@hebrito.si ali pisno na sedež ponudnika.
Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
DOSTAVA
Ponudnik vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Paket bomo odposlali najkasneje v 3 delovnih dneh.
Izdelke lahko prevzamete tudi osebno v trgovini Nebrito.Koper, Čevljarska ulica 8, 6000 Koper. Kupec ob oddaji naročila izbere možnost samoprevzema.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga.
V kolikor kupec naročila ne prejme v navedenem času, nas naj o tem obvesti na naslov hello@hebrito.si.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-
z gotovino ob prevzemu
-
z uporabo plačilne ali kreditnih kartic preko servisa Stripe.
Pri možnosti plačila ob prevzemu se zaračuna 2 EUR.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.
CENE
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine ponudnika, ki so ponudniku zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik trgovine Nebrito na spletni strani Nebrito postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost spletne trgovine na spletni strani Nebrito.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Akcijska cena je začasno znižana redna cena, po kateri se je pred znižanjem cene prodajal predstavljeni artikel. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine na spletni strani Nebrito. Cene se lahko v fizični trgovini razlikujejo.
OSEBNI PREVZEM
V primeru nakupa preko spletne strani z osebnim prevzemom v trgovini, na Čevljarski ulici 8, 6000 Koper, mora stranka blago prevzeti dveh (2) delovnih dneh od prejema elektronskega sporočila o pripravljenem naročilu. V kolikor stranka blaga ne prevzame, si ponudnik pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, o čemer bo ponudnik kupca obvestil po elektronski pošti.
PRAVICA DO ZAVRNITVE STORITVE
Ponudnik lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.
V primeru, ko ponudnik meni, da uporabnik deluje na škodljiv način, ki bi ponudniku in/ali spletnih mestom, ki jih upravlja ponudnik, povzročil škodo in nepotrebne stroške z oddajo naročil, si ponudnik pridržuje pravico, da od tega uporabnika zahteva predplačilo. V tem primeru bo uporabnik o takšnih okoliščinah obveščen in bo pogodba sklenjena zgolj, če se bo strinjal s plačilom predplačila po predračunu, ki ga bo moral poravnati pred odpremo naročila.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA/POGODBE, VRAČILO BLAGA
Kupec, ki je potrošnik v skladu z ZVPot-1, ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov ponudniku na elektronski naslov hello@hebrito.si ali preko pošte na naslov ponudnika Čevljarska ulica 8, 6000 Koper, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Šteje se, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe pravočasno, če je poslano s priporočeno pošto pred iztekom oziroma do vključno zadnjega dne odstopnega roka 14 dni. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov ponudniku. Vračilu blaga mora kupec priložiti nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopa od pogodbe. V
kolikor gre za reklamacijo (uveljavljanje pravic iz stvarne napake), lahko sporoči na elektronski naslov hello@hebrito.si, po tem bo prodajalec poslal navodila za vračilo in nalepko za vračilo.
Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov ponudnika ali ga osebno prinese v trgovino ponudnika na Čevljarski ulici 8, 6000 Koper. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje ali osebno dostavi ponudniku pred iztekom 14- dnevnega roka za vračilo.
Za vrnjene izdelke ponudnik kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne celotni vplačani znesek, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika), oziroma uporabljen darilni bon, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska ponudnik izvrši na kreditno ali plačilno kartico, ki je bila uporabljena za plačilo, ali na transakcijski račun kupca. Uporabljeni darilni bon ponudnik vrne v obliki dobropisa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Za namen ugotavljanja narave, lastnosti in delovanja blaga mora Kupec z blagom ravnati in ga pregledati samo na način, ki je dovoljen tudi v trgovini (kot je določeno v Direktivi 2011/83/EU). Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Izdelek mora biti vrnjen nerabljen, z nepoškodovanimi pečati in etiketami ter v originalni embalaži proizvajalca. Pri pošiljanju blaga po pošti ali kurirski službi mora biti blago ustrezno zapakirano, da se med prevozom zaščiti pred poškodbami. Priporočamo, da artikel pošljete v isti škatli, v kateri ste ga prejeli iz trgovine, z notranjo oblazinjenostjo.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri naslednjih pogodbah:
-
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
-
o blagu, ki ga je dobavitelj posebej dostavil po predhodnem naročilu kupca;
-
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
-
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle v kompletu, lahko odstopi od pogodbe zgolj za vse artikle skupaj.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko ponudnik kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo ponudnik z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Določbe teh Splošnih pogojev poslovanja glede pravice do odstopa od pogodbe in vračila blaga ne veljajo za pogodbe o prodaji hrane, pijače in drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi in ga ponudnik redno in pogosto dobavlja potrošniku na njegov dom, prebivališče ali delovno mesto.
NAPOTKI ZA ODSTOP OD POGODBE TER VRAČILO BLAGA
-
Ko vračate artikle ponudniku (Nebrito), morate priložiti nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopate od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
-
Artikle lahko vrnete osebno ali jih pošljete na naslov ponudnika Nebrito, Čevljarska ulica 8, 6000 Koper.
-
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
-
Če uveljavljate reklamacijo, morate priložiti izjavo za reklamacijo
-
V primeru vračila artikla mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža.
PRITOŽBE
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na naslednji elektronski poštni naslov ponudnika: hello@hebrito.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.
Če spora ne bo mogoče rešiti sporazumno, je za odločitev o sporu pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče po določbah Zakon o pravdnem postopku.
i. Če ima blago ob dostavi napako, lahko kot nadomestilo prejmete darilni bon. Upravičeni ste lahko tudi do odprave napake v obliki zamenjave blaga z nadomestno dostavo ali popravila. V primeru, da odprava napake ni mogoča ali za nas ni smiselna, ste upravičeni do popusta na nakupno ceno, če pa gre za večjo napako, pa ste upravičeni tudi do odstopa od pogodbe. Do teh pravic ste upravičeni tudi, če do takšne napake pride pozneje.
ii. Odgovorni smo za okvare blaga, če te nastanejo v dveh letih od prejema blaga ali pred potekom datuma uporabe, ki je naveden na embalaži.
iii. Blago še posebej velja za blago z napako, če nima običajnih ali predstavljenih lastnosti, ne služi svojemu namenu, ni skladno z zakonskimi zahtevami ali ni bilo dostavljeno v dogovorjeni količini. Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako. Slikovno gradivo blaga v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči opis lastnosti blaga (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca).
iv. Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja glede pritožb na hello@nebrito.si. Pošljite nam blago, ki je predmet pritožbe, skupaj z izpolnjeno pritožbeno izjavo. Ne pozabite navesti, kaj po vašem mnenju predstavlja napako in kako vpliva na blago ter zahtevek glede načina obravnave vaše pritožbe.
v. Obvestili vas bomo po elektronski pošti o stanju vaše pritožbe, še posebej glede njenega prejema, sprejetja ali zavrnitve.
vi. Odločitev o pritožbi bomo sprejeli nemudoma. Obdelava pritožbenega zahtevka, vključno z odpravo napake, običajno ne bo daljša od 30 dni. V nasprotnem primeru boste upravičeni do odstopa od pogodbe o nakupu. V vsakem primeru je vaše sodelovanje nujno, če želimo zagotoviti spoštovanje zgoraj navedenih časovnih okvirjev.
vii. V primeru upravičene pritožbe bomo krili stroške, ki so nastali zaradi vračila blaga.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik in kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Ponudnik v spletni trgovini na spletni strani Nebrito ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik, kot upravljavec osebnih podatkov, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne strani Nebrito. Več informacij o varovanju osebnih podatkov najdete v dokumentu Politika zasebnosti, ki je objavljen na spletni strani ponudnika.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi kupčeve uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani Nebrito je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Ponudnik se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci / uporabniki lahko kadarkoli opozorijo ponudnika na morebitne napake.
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (na primer izpad medmrežja).
UPORABA PRAVA IN SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Za primeren način obveščanja se šteje objava na spletni strani Nebrito.si. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!
Ekipa Nebrito
Aleksandr Lepeshkin s.p.
Davčna številka SI: SI21179379
Matična številka: 8687188000